Clinique Happy – recenze #1

„Nevěřila jsem těch spoustu recenzí na tento parfém dokud mi jej nekoupil přítel jako jeden z mnoha dalších parfémů. Navonila jsem se jej a najednou jsem chápala všechny recenze, které se vztahovaly na tento skvělý parfém Happy od Clinique. Skutečně geniální složení vůně mi dodalo i trochu toho seběvědomí a našla jsem si práci a úspěch v ní tak trochu přisuzuji právě Clinique Happy, když jsem později zjistila, že můj šéf používá Clinique Happy for Men. Clinique Happy for men jsem později koupila příteli jako poděkování za tento skvělý parfém a nyní už bych se porozhlídla i po nějakém „CLinique Happy for kids“ 🙂 ale zase nesmím bláznit a děti se musí vonit čím sami chtějí. Každopádně parfémy Clinique Happy a Clinique Happy for Men mohu jen a jen doporučit. Tak strašně rádi se objímáme a to neni z důvodu těchto parfémů, i když vlastně možná trochu joo! :o)“ Petra25

Zanechat Odpověď

